Friday, February 23, 2007

Manusia...

Hari yang biasa.hidup dan bekerja. juga melalui rutin biasa seperti hari hari sebelumnya.bosankah aku dengan kehidupan? sudah pastilah tidak... aku amat menghargainya setiap detik adalah indah.kalaupun ia bosan aku akan memperindahkannya.padaku hidup ini amat misteri.terlalu banyak perlu diterokai.terlalu banyak perlu dipelajari.manusia juga bagiku adalah misteri.banyak yang kita belum tahu daripada yang kita tahu.dan proses pembelajaran itu adalah sepanjang hayat.melayari kehidupan dengan dipenuhi manusia manusia misteri adalah mencabar.minda manusia amat sukar dibaca.mamahami manusia sebagai satu kejadian yang kompleks memerlukan kesabaran dan ia akan berakhir dengan kepuasan kerana proses komunikasi dapat berjalan dengan lancar.ok setakat ini dahulu....aku ingin terus memahami manusia manusia yang menghubungiku dan aku dibayar untuk memahami mereka...

No comments: