Tuesday, November 10, 2009

setelah sekian lama


Tetiba terasa hendak mengupdate blog kerana membaca blog-blog orang yang hebat hebat.Seperti biasa saya mula memikir-mikir apa yang perlu ditulis selepas ayat pertama tadi.Mungkin saya boleh mulakan dengan pencapaian saya memandu bersendirian ke bakal rumah baru kami di sungai Penchala.Ini mungkin perkara biasa bagi orang lain tapi perkara besar bagi saya.Bagi saya keadaan jalan ke rumah itu sangat mencabar.Tapi dek kerana keterpaksaan saya gagahi jua ke sana selepas balik berjogging di Taman Kiara petang tadi.
Emmm teringat pula buku The Missing Piece yang belum habis saya baca.Ini karya Fatimah Busu,penulis kegemaran saya.Cerita dalam novel terbesar Malaysia ini juga adalah seperti sambungan novel novel Fatimah busu yang lain seperti Ombak bukan Biru.
saya sebenarnya inginkan gambar muka depan novel 867 muka surat itu di bawah tulisan ini tapi bila saya upload jadi di atas pula.tapi kira OK jugalah kan...

1 comment:

Linglung said...

setelah sekian lama....lama betul x update blog?? hehe