Sunday, August 5, 2007

kita bertemu lagi...

Setelah sekian lama mananti akhirnya aku dapat memiliki lap top sendiri.Aku membelinya dua hari lepas menggunakan duit aku sepenuhnya.Terasa betapa nikmat dan berharganya sesuatu yang dibeli dengan titik peluh sendiri.Terima kasih buat Ila yang turut menyumbang keringat membawa lap top dari Low Yat ke rumahku.Ini adalah entri pertama yang ku tulis dari lap top baru ini.Entri ini ditulis sambil menonton CSINY.Terasa kekok pula untuk menyambung patah patah perkataan kerana sudah lama aku tidak menulis blog.
Semalam aku pergi exam lagi.Exam yang perlu diduduki kerana aku gagal assesement tempoh hari.Aku rasa kali ini ramai calon yang datang buat kali kedua dan seterusnya.Sama ada gagal exam atau assessement.Kali ini dewan yang sepatutnya diduduki 80 calon hanya dipenuhi 23 calon.Semua orang sudah malas untuk pergi exam agaknya.Tapi bagiku ia perlu diteruskan.Perjuangan itu seharusnya sampai ke titik terakhir.Kegagalan hanya berlaku apabila kita berhenti mencuba.
Sebenarnya aku mahu menulis tentang satu buku baru tapi aku belum habis membacanya.Bukan buku baru tapi lama aku yang baru menjumpainya.Aku rasa aku perlu naik atas dan membaca buku itu hingga tamat.Malam ini atau esok boleh menulisnya disini.CSI ini walaupun menarik boleh diulang tonton malam nanti.

1 comment:

NurIman said...

yay..!!yan dah boleh update ari2...:p