Tuesday, March 20, 2007

mukhsin

date : 17-03-2007
time : 2.45 p.m
position : 11 and 12
location : GSC One Utama
Partner : Duan IBM
Movie : Mukhsin
yeahhh tersangat sibuk walaupun untuk bercerita tentang wayang yang ditonton pada hujung minggu lalu. tidak mengapa bukan jika aku berikan sedikit komen tenteng cerita berkenaan.First terima kasih buat Duan yang sudi membelanja aku tengok wayang (birthday present katanya)Kami masuk agak lambat sebab beratur agak lama untuk membeli pop corn jadi tak sempat menonton permulaan cerita.yang sempat ku tonton ialah adegan Orked membuang beg rakannya.emmm kesimpulannya cerita ini bagi aku ok je latapi susah kot nak cari orang melayu cam ibu bapak si orked.dan sikap bapak oeked tentang instalment sofa tu bagi aku agak tak patut.tapi adakah pengarah ingin menggambarkan orang melayu suka berhutang walaupun berpendidikan.atau sikap dan pendidikan tidak menghubungi hubungan yang significan.sebenarnya banyak lagi nak update tapi aku sangat sibuk hari ini...

3 comments:

wutever said...

citer nih x kontroversi ke cam citer2 dia yg sebelum ni

Anonymous said...

aku suka bedah yg suka gossip dia, mata dia menyorot keganasan bila bergossip

naiza said...

aku geram kat laki bedah tu.dan bedah and anak dia sepesen jer bila bergosip